مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98 – 99

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98 – 99

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 - 98

اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98 – 99

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان بر روی سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان قرار گرفت همان طور که ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98-99 و تیزهوشان از سامانه سمپاد انجام گرفت اعلام نتایج آزمون و اسامی دانش آموزان پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان نیز از همین سامانه ها انجام خواهد پذیرفت شایان ذکر است اسامی دانش آموزان قبول شده در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در پایه ششم به هفتم نیز از سامانه hoosh.medu.ir انجام خواهد گرفت.

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98-99 بر روی سامانه azmoon.medu.ir قرار گرفته است. کلیه دانش آموزانی می‌توانند با مراجعه به این سامانه و وارد نمودن اطلاعات خود، نسبت به مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان اقدام نمایند. سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 98 در اختیار تمامی دانش آموزان می باشد. اما قبولی در این آزمون مختص به دانش آموزانی است که موفق به کسب تراز مناسب شده اند.

 

جهت ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی روی لینک مورد نظر کلیک کنید

اگر می‌خواهید اسم شما نیز جزو اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98 – 99 قرار بگیرید، باید ابتدا از منابع معتبر استفاده نمایید و برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید. پس از انتشار کارنامه داوطلبان مدارس تیزهوشان، داوطلبانی که موفق به تراز کافی جهت قبولی شده‌اند، می‌توانند در مدرسه پذیرفته شده با در دست داشتن مدارک خود، ثبت نام نمایند.

برخی از دانش آموزان ممکن است در لیست اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 98-99 قرار نگرفته باشند. این دسته از داوطلبان می‌توانند با استفاده از ذخیره مدرسه تیزهوشان، نسبت به ثبت نام جهت قبولی در این ظرفیت اقدام نمایند و شانس دوباره خود را برای ورود به این مدارس امتحان نمایند. داوطلبان توجه داشته باشند که لیست اسامی دانش آموزان در پایه‌های مختلف متفاوت می باشد.

 

جهت اطلاع از اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98  و اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 –دریافت رمز عبور همگام دانش آموزان و پذیرش در ذخیره نمونه دولتی دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 98 – 99

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 - 98

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 پس از ثبت نام دانش آموزان برای ذخیره تیزهوشان صورت می‌پذیرد. اعلام ذخیره تیزهوشان زمانی صورت می‌پذیرد که ظرفیت مورد نظر مدارس تکمیل نگردد. بنابراین این مدارس به تکمیل ظرفیت خود با استفاده از ثبت نام ذخیره مبادرت می‌نمایند. داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله، می‌توانند وارد مدرسه تیزهوشان شوند.

اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 همانند سال‌های گذشته به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. بنابراین برای دریافت نتایج ذخیره می‌توانید با مراجعه به وب سایت استان محل سکونت خود، در رابطه با قبولی و یا عدم قبولی خود اطمینان یابید. چنانچه نام شما در لیست پذیرفته شدگان این آزمون قرار گیرد، می‌توانید پس از آن نسبت به ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

با توجه به اینکه مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 و یافتن آدرس برای دانش آموزان ممکن است کمی دشوار باشد له همین دلیل مشاورین ایران تحصیل، سامانه جامعی را راه‌اندازی نموده‌اند که با توجه به آن،  می‌توانید از اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 آگاه شوید. با استفاده از این سامانه نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت.

 

 

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 در هر سایت استان محل سکونت دانش آموز منتشر می گردد.

 

 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان 98-99

 

اسامی قبول شدگان تیزهوشان

اسامی قبول شدگان تیزهوشان

متأسفانه برخی از والدین نگرانی‌هایی دارند که شدت این نگرانی‌ها در حد مطلوب و طبیعی نمی‌باشد. بنابراین برای اینکه نام فرزندشان را در اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 ملاحظه نمایند استرس فراوانی را به فرزندان تزریق می‌نمایند. فراموش نکنید که طبق اصل غرقه سازی در روانشناسی، حتی اگر فرزند شما به درس و مدرسه علاقه‌مند باشد نیز، با رویکرد و رفتار پیش رو، حتماً از ادامه تلاش خود منصرف خواهید گردید.

قطعاً آرزوی تمام والدین ، موفقیت فرزندشان می باشد. اما گاهی بدون اینکه خود آنها متوجه این مسئله باشند، ممکن است فرزندشان را به سمت عدم موفقیت سوق دهند. تفاوتی ندارد فرزند شما به هنگام  اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 پذیرفته شود و یا در زمان مقرر و معین شده. در هر صورت او توانسته است موفقیت خود را کسب نماید.

اسامی قبول شدگان تیزهوشان ، هرساله در سایت‌های مربوط به تیزهوشان استان ها اعلام می‌گردد. بنابراین مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود. معمولاً چند هفته پس از برگزاری آزمون تیزهوشان، اسامی دانش آموزان پذیرفته شده در سایت‌های مذبور اعلام می‌گردد.

 

سخنی با دانش آموزانی که نامشان در لیست قبولی تیزهوشان نیست!

چنانچه شما به دنبال اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 وارد این سایت شده‌اید، باید بگوییم که ممکن است برخلاف انتظار ، نام شما در این لیست قرار نگیرید و این مسئله نباید برای شما استرس و اضطرابی به وجود آورد. راه‌های موفقیت برای هیچ فردی بسته نخواهد شد. همچنین می‌توانید در ثبت نام ذخیره شرکت نمایید و در زمان اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 مجددا شانس خود را برای قبولی بیازمایید.

روی دیگر سخن ما با شما والدین عزیز است ، موفقیت سهم تمامی ماست ، بنابراین این سهم را از فرزندانتان نگردید.یرید به فرزندتان کمک کنید با رویدادها و ناکامی‌های زندگی به درستی برخورد کند. زندگی همیشه مطابق با آنچه ما می‌خواهیم پیش نخواهد رفت. بنابراین این موضوع را به فرزندتان آموزش دهید اگر نام او در اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 قرار نگرفته است یک شکست نیست.

تلاش کردن همیشه نتیجه‌بخش است. اگر شما دانش‌آموز عزیز به تلاشتان ادامه دهید در نهایت موفقیت مطلوب را به دست خواهید آورد. و شما والدین عزیز نیز، چنانچه دلگرمی خود را به فرزندتان منتقل نمایید و همچنین به او کمک نمایید که ذهنی آزاد داشته باشد خواهد توانست پس از اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 در این لیست قرار گیرد.

 

سامانه اعلام اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان 98-99

گروه بزرگ ایران تحصیل سامانه جامعی را برای تمامی داوطلبن به وجود آورده اند که بر اساس آن تمامی داوطلبان بدون اینکه نیازی به مراجعه ب مراکز کافی نت ها و یا موسسات مختلف داشته باشند، می توانند با استفاده از این سامانه اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 را ملاحظه نمایند. متخصصین و مشاورین ما این لیست را در اختیار تمامی دانش آموزان مناطق مختلف قرار می دهند.

اقدامات لازم پس از مشاهده اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 را مشاورین و متخصصین ما به شما خواهند آموخت. همچنین برای آن دسته از داوطلبانی که در این مرحله پذیرفته نشده اند نیز، کمک می نماییم تا در رابطه با نحوه پذیرش در ذخیره آزمون تیزهوشان اطلاعات لازم را کسب نمایند و از مشاوره های لازم برخوردار شوند.

کلیه دانش آموزان و همچنین والدین آنان می توانند با استفاده از سامانه ایران تحصیل اطلاعات لازم را در رابطه با اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98 به دست آورند. همچنین در رابطه با اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 و دریافت این لیست، از متخصصین ما کمک بگیرند.کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نماییدو مشاورین و متخصصین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما می باشند.

 

جهت اطلاع از اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98  و اعلام اسامی ذخیره آزمون تیزهوشان 99 – 98 و شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان 98-99 و پذیرش در ذخیره نمونه دولتی دولتی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 - 98

کانال اعلام اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98

 

بیشتر بدانید

معرفی مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس نمونه دولتی

شرایط ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی

سامانه نام نویسی تیزهوشان

sampad.medu.ir

azmoon.medu.ir

بهترین کتاب ها برای آزمون تیزهوشان

نمونه سوالات امتحان تیزهوشان

hoosh.medu.ir

بهترین منابع قبولی در آزمون تیزهوشان 98-99

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان  98-99

اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان 99 – 98

منیع : اسامی قبول شدگان مدارس تیزهوشان99

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.