مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی – dipcode.medu.ir راهنمای دریافت کد دیپلم

 اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام کنکور سراسری 97 می رساند برای ثبت نام ابتدا باید کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند ، برای مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش یا سامانه کد و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش ضمن دریافت کد دانش آموزی با کد ملی و کد منطقه برای دریافت سوابق تحصیلی ، به سامانه دریافت کد و سوابق تحصیلی آموزش و پرورش به آدرسdipcode.medu.ir مراجعه نمایند.

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان دبیرستان های سراسر کشور که قصد شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها در سال های مختلف را دارند، از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است. چرا که این دانش آموزان برای ثبت نام در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور می بایست  کد سوابق تحصیلی کنکور دیپلم و پیش دانشگاهی خود را ضمن دریافت کد دانش آموزی با کد ملی داشته باشند و در هنگام ثبت نام برای کنکور سراسری ورودی دانشگاه، این کد را وارد سایت کرده، و سوابق تحصیلی خویش را به سازمان سنجش تحویل دهند. بنا بر این شیوه ی مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی برای مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی برای دانش آموزان دبیرستان های سراسر کشور ، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.دانش آموزان استان تهران می توانند برای آگاهی از کد منطقه برای سوابق تحصیلی روی عبارت کلیک کنند و دریافت کد دانش آموزی با کد ملی را از سامانهdipcode.medu.ir انجام دهید.

مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی به طور کلی برای افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور را دارند نیز، مسئله بسیار مهمی است. چرا که این افراد در صورتی که مدرک دیپلم خود را بعد از سال 1384 شمسی، دریافت کرده اند، می بایست به دنبال کد سوابق تحصیلی خویش رفته و با مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی ، این کد را نزد خود نگه دارند و سپس در هنگام ثبت نام در کنکور سراسری ورودی دانشگاه های کشور، در سایت سازمان سنجش، کد سوابق تحصیلی را وارد کرده، از صحت آن مطمعن شده و سوابق تحصیلی خویش را به سازمان سنجش، ارائه دهند. بنا بر این شیوه ی مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی که نیازمند آموزش است، توسط گروه ایران تحصیل در این مقاله به طور کامل آموزش داده شده است تا داوطلبین گرامی دیگر مشکلی برای مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی نداشته باشند پس برای مشاهده سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش یا سامانه کد وسوابق تحصیلی آموزش و پرورش با شماره 9092305587 ( استان تهران) به صورت 24 ساعته تماس حاصل نمایید.

منبع : مشاهده و دریافت کد سوابق تحصیلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.