مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد 97 – 98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد 97 – 98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 یا نتایج ثبت‌نام بدون آزمون مهر و بهمن  برای داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد بسیار مهم است. داوطلبانی که قصد پذیرش در دانشگاه آزاد را دارند، می‌توانند در آزمون سراسری که از طریق سازمان سنجش ثبت‌نام و آزمون آن همراه با کنکور سراسری برگزار می‌شود، شرکت نمایند. در این مرحله داوطلبانی که در انتخاب رشته خود پذیرفته نشده‌اند، می‌توانند در زمانتکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایند. اما عده‌ای از داوطلبان نیز می‌توانند در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد ثبت‌نام نمایند. پذیرش در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن‌ماه دانشجو می‌پذیرد. سایت ایران تحصیل در این مقاله قصد دارد در مورد نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 خدمت شما مطالبی را ارائه دهیم.

جهت نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 و یا نتایج ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون دانشگاه آزاد شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.داوطلبان متقاضی قبل از ثبت‌نام می‌بایستی از این شرایط به صورت کامل اطلاع یابند و همچنین پس از مطالعه دقیق دفترچه اقدام به انتخاب رشته نمایند. انتخاب رشته نیز همانند ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد  ، قواعد خاص خود را دارد که باید آن‌ها را رعایت نمود. تفاوت شهریه دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌هایی که شهریه انتخاب واحد برای دانشجویان خود در نظر می‌گیرند، چشمگیر می‌باشد. پس بهتر است نگاهی به شهریه رسته‌های دانشگاه آزاد نیز بیندازید و در انتخاب خود هزینه را نیز مدنظر قرار دهید.

اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته‌های بدون آزمون، دانشجو جذب می‌نماید. مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت پیوسته و ناپیوسته دانشجو جذب می‌نماید. تفاوت کاردانی پیوسته و ناپیوسته در نوع ارائه رشته‌ها می‌باشد. رشته‌های کاردانی ناپیوسته، به لحاظ تنوع از تنوع کمتری برخوردار هستند. رشته هی کاردانی پیوسته تنوع بیشتری به نسبت دارا می‌باشند. در مقطع کاردانی، معدل هیچ تاثیری در انتخاب رشته شما نخواهد داشت. همچنین مقطع کارشناسی در رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد، به صورت ناپیوسته و پیوسته دانشجو جذب می‌نماید. دانشجویان مقاطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد، حتماً باید دارای مدرک کاردانی باشند. درواقع می‌توان گفت، شرط ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی ناپیوسته، دارا بودن مدرک کاردانی می‌باشد. اما دانشجویانی که قصد شرکت در مقطع کاردانی بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارند، می‌توانند به صورت پیوسته و در طی چهار سال مدرک لیسانس خود را اخذ نمایند. شرایط ثبت‌نام در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد نیز، داشتن مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشد. داوطلبان متقاضی با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد azmoon.org ) ، می‌توانند پس از خریداری کارت اعتباری و دریافت شماره سریال، به صفحه ثبت‌نام وارد شوند. قبل از ثبت ام حتماً در مورد شرایط رشته‌ها و دانشگاه‌های مورد نظر خود، اطلاعات جامعی را به دست آورید زیرا در این مرحله چنانچه دچار اشتباهی شوید ممکن است به رشته‌ای هدایت شوید که به آن هیچ علاقه‌ای ندارید. در مورد ثبت‌نام نیز چنانچه به مشکل برخوردید و یا ابهاماتی برای شما پیش آمد، می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

زمان ثبت‌نام بدون آزمون مهر و بهمن دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در دو. نوبت اقدام به ثبت‌نام در رشته‌های مختلف و پذیرش دانشجو می‌نماید. زمان ثبت‌نام در رشته‌های بدون کنکور در مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد از اواسط مردادماه آغاز می‌گردد. همچنین ثبت‌نام در نوبت بهمن دانشگاه آزاد نیز در در او خر دی‌ماه آغاز می‌گردد. در زمان ثبت‌نام داوطلبان با مراجعه به سایت و دانلود دفترچه انتخاب رشته می‌توانند از بین رشته‌های مندرج در دفترچه انتخاب رشته نمایند. رشته های انتخابی خود را با دقت و از بین رشته هایی که به علاقه مند هستید انتخاب نمایید.  ثبت نام همانند سال های گذسته نیز ، به صورت اینترنتی خواهد بود.

با توجه به اینکه ثبت نام در دو نوبت مهرماه و بهمن ماه برگزار می گردد. دانشگاه های مختلف بر اساس نیاز و شرایط خود، ممکن است دانشجویان را در نوبت مهرماه ثبت نام و یا در بهمن ماه ثبت نام نمایند. و این بستگی به دانشگاه مورد نظری که شما در آن پذیرفته خواهید شد دارد.

جهت نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98 و یا نتایج ثبت نام بدون آزمون مهر و بهمن از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید

9099072952 و در صورت شلوغی 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

کانال اطلاع رسانی نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد97-98

مطالب مرتبط :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.