مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

مرکز مشاوره ایران تحصیل

ایران تحصیل تخصصی ترین وب سایت علمی کشور در زمینه مشاوره تحصیلی , کنکور , انتخاب رشته , ثبت نام مدارس و دانشگاه ها ایجاد گشته تا بتواند با بهره گیری از برترین مشاوران و اساتید علمی کشور پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز باشد .

رشته‌های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد برای ترم مهر و بهمن 97 – 98 اعلام شد ، دانشگاه پیام نور هشتگرد که در استان البرز قرار دارد، همه ساله دانشجویان زیادی را از طریق آزمون و بدون آزمون می‌پذیرد. بدین وسیله آن دسته از متقاضیانی که قصد تحصیل در این دانشگاه را دارند و به هر نحوی موفق به قبولی در کنکور سراسری نشده‌اند، می‌توانند در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور هشتگرد ادامه تحصیل دهند.

اکثر رشته های تحصیلی و دانشگاهی در دانشگاه پیام نور هشتگرد موجود است ، ثبت نام در این رشته ها برای نیمسال اول و دوم تحصیلی به صورت بدون آزمون در تمامی کد رشته های موجود در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد امکان پذیر خواهد بود لذا تمامی متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور هشتگرد می توانند از بین رشته های موجود رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و جهت پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

شرایط پذیرش رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

پذیرش در رشته های بدون آزمون یا با آزمون دانشگاه پیام نور هشتگرد در گرو داشتن شرایط ثبت نام از جانب متقاضی خواهد بود از جمله شرایط پذیرش در این رشته ها داشتن مدرک تحصیلی متناسب با مقطع پذیرش خواهد بود لازم به ذکر است سوابق تحصیلی متقاضیان ثبت نام در دانشگاه پیام نور هشتگرد نیز در پذیرش متقاضیان تاثیر گذار خواهد بود متقاضیان گرامی جهت اطلاع از دیگر شرایط ثبت نام و تکمیل روند پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد می توانند با شماره های 9099072952 (از سراسر کشور) و 9092305587 (تماس از استان تهران) از ساعات 8 صبح الی الی 12 شب تماس حاصل نمایند.

متقاضیان گرامی که قصد انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 را دارند، باید  درزمان ثبت نام پیام نور که به طور معمول در ماهای مهر و بهمن می‌باشد، فرایند ثبت‌نام را کامل کرده و چنانچه متقاضی انتخاب رشته‌های بدون کنکور دانشگاه پیام نور هستند، بایستی در زمان  ثبت نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت‌نام کنند.

شایان ذکر است که ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد تنها از طریق مراجعه به سامانه سنجش قابل انجام است. بنابراین توصیه می‌شود به دلیل حساس بودن مرحله انتخاب رشته، قبل از انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 در مورد ویژگی‌ها و بازار کار و همچنین میزان شهریه رشته مورد نظر بررسی شود.

در ادامه به موارد مذکور بیشتر خواهیم پرداخت. اما داوطلبان گرامی می‌توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، و شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد، سؤالات خود را از طریق شماره تماس‌های مندرج در جداول و در ساعات 8 صبح تا 1 شب با کارشناسان ایران تحصیل  در میان بگذارند.

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 ، پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد، شرایط ثبت نام و نحوه انتخاب رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

لیست رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

همان‌طور که در بالا گفته شد، رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 دارای تنوع بالایی است و به دلیل ظرفیت خوب آن دانشجویان زیادی را به خود جذب می‌کند. این دانشگاه در تمامی مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، ارشد و در گرایش‌های مختلف به صورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو می‌پذیرد.

قابل ذکر است که عناوین رشته های پیام نور هشتگرد به صورت جداگانه و  در گرایش‌های متفاوت است. جزییات و اسامی رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 هم‌زمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری  توسط سازمان سنجش اعلام می‌شوند. متقاضیان می‌توانند در دو نوبت مهر و بهمن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند

جغرافیای سیاسی

روانشناسی

علوم تربیتی

آمار

جامعه شناسی

علوم تربیتی

علوم قرآن وحدیث

مدیریت صنعتی

فقه و حقوق خصوصی

مدیریت دولتی

مدیریت صنعتی

مشاوره

پذیرش در رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 از طریق معدل و سوابق تحصیلی می باشد.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد

نکته مهم در مورد پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد این است که جذب دانشجو به این روش تنها از طریق سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد و تمامی افرادی که در کنکور سراسری شرکت نموده یا ننموده‌اند، مجاز به انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 می‌باشند. داوطلبان می‌توانند جهت اطلاع دقیق از زمان ثبت‌نام پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد به سامانه ثبت نام بدون کنکور پیام نور مراجعه کنند.

شایان ذکر است که همانند سایر دانشگاه‌ها، پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد، مشمول رشته های پزشکی و پیراپزشکی نمی‌شود و متقاضیان بایستی جهت انتخاب این رشته‌ها ، در آزمون سراسری شرکت کنند. پیشنهاد می‌شود که داوطلبان نسبت به اولویت‌بندی در انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 دقت نمایند تا بعداً دچار مشکل نشوند.

در این قسمت لیست برخی از رشته های بدون کنکور پیام نور هشتگرد ذکر شده است

مهندسی معماری

مهندسی صنایع

مهندسی کامپیوتر

مهندسی مدیریت پروژه

علوم کامپیوتر

آماروکاربردها

ریاضیاتوکاربردها

علوم تربیتی

فقه و مبانی حقوق اسلامی

ادیان و عرفان

پژوهشگری اجتماعی

تعاون و رفاه اجتماعی

جغرافیا

مدیریت دولتی

مدیریت صنعتی

مدیریت بازرگانی

جزییات رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

افرادی که داوطلب پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد بوده و به هر دلیلی در موعد مقرر موفق به انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند زمان ثبت‌نام تکمیل ظرفیت  که از طریق سامانه این دانشگاه به اطلاع متقاضیان خواهد رسید، برای انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 که به صورت بدون آزمون می‌باشند، اقدام کنند.

البته آن دسته از متقاضیانی که مایل به انتخاب رشته های با آزمون این دانشگاه بوده و در رشته موردنظر خود پذیرفته نشده‌اند نیز می‌توانند هم‌زمان با متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد ثبت‌نام  و انتخاب رشته کنند. شایان ذکر است که  این رشته‌ها نسبت به ثبت‌نام مهرو بهمن از تنوع و تعداد کمتری برخوردارند.

تفاوت ثبت متقاضیان پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد و متقاضیان با آزمون آن این است که به منظور انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 با آزمون، رتبه داوطلب و مجاز بودن او اهمیت دارد و در پذیرش تأثیر مستقیم دارد. اما رشته های بدون آزمون هشتگرد صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی می‌باشد. بدین معنی که هر چه معدل فرد بالا‌تر باشد، امکان قبولی بیشتر می‌شود.

راهنمای انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

در مطالب بالا برخی از رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 نام برده شد. اما نکته بسیار مهم این است که داوطلب علاوه براطلاع از این رشته‌ها، باید از جزییات و نحوه پذیرش، میزان تناسب رشته با روحیات و علایق او و آینده کاری آن نیز آگاهی یابند، تا در آینده از انتخاب خود پشیمان نشوند.

علاوه بر این به دلیل اینکه در رابطه با پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد، همانند سایر دانشگاه‌های پیام نور، روزانه، آزاد و علمی کاربری معمولاً سؤالات بسیاری برای متقاضیان محترم پیش می‌آید، توصیه می‌شود که این عزیزان حتماً از راهنمایی‌ها و مشاوره‌های افراد مجرب استفاده کنند.

مشاورین و متخصصیان ایران تحصیل با اشراف کامل بر روند ثبت‌نام و انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98، این آمادگی را دارند تا علاوه بر راهنمایی متقاضیان گرامی، با مشاوره و برنامه‌ریزی این عزیزان را در تمامی مراحل یاری کنند. کافیست با که داوطلبان محترم با همکاران ما از طریق 9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) در تماس باشند.

جهت اطلاع دقیق از رشته های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98 ، پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور هشتگرد، شرایط ثبت نام و نحوه انتخاب رشته با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس بگیرید

9099072952 در صورت شلوغی خطوط 9092305587 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

کانال اطلاع رسانی رشته های پیام نور هشتگرد

کانال اطلاع رسانی رشته های پیام نور هشتگرد

بیشتر بدانید

شهریه دانشگاه پیام نور

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

شهریه کارشناسی ارشد فرگیر پیام نور

ثبت نام رشته ی پرستاری بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن 97

ثبت نام آزمون دکتری

سامانه ثبت نام دکتری 97

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 98

رشته های بدون آزمون پیام نور هشتگرد

رشته‌های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

دانشگاه پیام نور هشتگرد بدون کنکور 

منبع : رشته‌های دانشگاه پیام نور هشتگرد 98

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.